Samsung se v nové reklamě opět naváží do Applu. Uživatele iOS láká na Galaxy S9
Marketingové oddělení Samsungu se po delší době opět probralo, aby zveřejnilo další “anti-Apple“ reklamu a zároveň vyzdvihlo kvality jihokorejských smartphonů. Tentokrát se tvůrci odhodlali pro poměrně odvážný kousek a celý děj zasadili do kamenné prodejny Apple Store. Reklama staví na scénce, kdy zákazník přijde k pultu a ptá se zaměstnance Applu, zda má iPhone X nejrychlejší LTE. Pracovník Apple Storu odpoví, že iPhone X má vyšší rychlost stahování než iPhone 8. Zákaznice pokračuje a zeptá se, zda má iPhone X rychlejší LTE než Samsung Galaxy S9. Následuje záběr na prodavače s prázdným pohledem a obligátní pobídka k přechodu na smartphone od Samsungu.
https://youtu.be/7trMPJNBV20
Najít slabinu na iPhonu X nebylo zřejmě lehké
Je až úsměvné, jak se reklama Samsungu snaží napodobit styl humoru, jaký používá Apple ve svých klipech. Zpět ale k meritu věci. Jihokorejský výrobce zveřejněným videem chtěl zřejmě poukázat na publikovaná data služby Speedtest, která sleduje rychlost stahování z různých zařízení. Žebříčku smartphonů totiž kraluje Samsung Galaxy S9, což marketingoví specialisté evidentně vyhodnotili jako klíčovou funkci, na které postaví další část kampaně namířené proti Applu.
MacBook Pro 2018 je podle prvních testů jedním z nejvýkonnějších notebooků na světě
Určitě to není naposledy, co se Samsung pokusí navážet do produktů s logem nakousnutého jablka. S ohledem na pojetí reklamy a její poněkud slabší poselství doufáme, že příště se polepší a přijde s něčím, co nevyzní jako výkřik do sklepa plného brambor.