Skupina nových majitelů smartphonu iPhone 6s (první dojmy) se začíná na internetu ozývat, že jejich kapesní miláčci nefungují zcela korektně. Jedná se o několik problémů, za kterými zřejmě stojí výrobní vady prvních várek. Mezi ty nejzávažnější patří samovolné vypínání při dostatečně nabitém akumulátoru. Tento jev se objevoval již u starších modelů, jenž výrobce měnil za nový kus. Další nepříjemnost se točí okolo přehřívání tlačítka se senzorem Touch ID. Jeho teplota údajně dosahuje takových teplot, že jeho stisknutí je nepříjemné a jako řešení pomáhá pouze restartování. Poslední defekt se projevuje výrazně zkreslenými zvuky, které vychází z hlasitého reproduktoru.
Část popsaných neduhů je připisována softwaru, které by měla vyřešit brzká aktualizace operačního systému. V případě samovolného vypínání se uvažuje o výrobní vadě, jejíž jediným řešením je reklamace a následná výměna celého smartphonu. Pro příznivce konkurenčních platforem se jedná o vodu na jejich mlýn a diskuzní fóra zaplavují svými názory na diskutabilní kvalitu. Musíme si ale uvědomit, že jde pouze o několik málo kusů, což v mnohamilionovém objemu prodaných jednotek tvoří pomyslnou kapku v moři. Ačkoliv se Apple snaží výstupní jakost držet nad běžnými standardy, chybám se nelze vyhnout a chyba se čas od času musí logicky objevit.