Novinky

Apple v humorné reklamě ukazuje, v čem tkví hlavní výhody Face ID

Apple je známý originálním pojetím reklam na své produkty. Často v nich můžeme zahlédnout hvězdy showbyznysu či zajímavé příběhy běžných uživatelů. Dalším rysem spotů je originální smysl pro humor a jistá dávka nadhledu, která se v tomto segmentu příliš často nevidí. Do této kategorie spadá nejnovější reklama, která se zaměřuje na technologii Face ID v iPhonu X.

iPhone X – Memory – Apple

Remembering your password doesn’t have to feel like a memory challenge. With Face ID on iPhone X, your face is your password. Learn more at http://apple.co/2AYSug6

Video se jmenuje “Memory“ (paměť) a její děj je situován do fiktivní hry, v níž je soutěžící vyzván k zadání hesla do internetového bankovnictví. Zatímco se hlavní aktér snaží vzpomenout na složitou kombinaci, časomíra se neúprosně krátí a napětí vzrůstá. Na posledních chvíli do hry vstoupí iPhone X s poetickou odpovědí v podobě Face ID. Reklamní spot má poukázat na výhody, které s sebou technologie pro rozpoznávání obličeje přináší. Z vlastní zkušenosti můžeme potvrdit, že jde o nesmírně návykovou záležitost, byť není bez chyby. Nejčastější kritika směřuje k rychlosti rozpoznání, které je v porovnání s Touch ID o poznání pomalejší.

Jezdíte rádi na kole? Face ID v iPhonu X vás pravděpodobně přivede k šílenství

Štítky

Richard Streit

Pisálek, fanoušek mobilní a výpočetní techniky. Vyznává a aktivně provozuje adrenalinové sporty. Mezi další zájmy patří cestování, elektronická hudba, příroda a moderní vědy.

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Close