Novinky

Apple vydal dvojici nových reklam. Vyzdvihují ty nejlepší funkce u iPhonu a Apple Watch

Apple čas od času vyprodukuje reklamy, které se většinou zaměřují na konkrétní zařízení, nebo zabezpečení svých operačních systému. Před několika dny Apple vydal nový spot, který se zaměřuje na noční režim při fotografování iPhonem 12. Reklama nese název „In The Dark“.

Jak z názvu vyplývá, reklama vyzdvihuje noční focení, které umožňuje pořídit citelně kvalitnější fotografie v tmavém prostředí. Noční režim byl poprvé představen u iPhonu 11, kde však fungoval pouze s hlavním fotoaparátem. To se ale změnilo s nástupem aktuální rodiny iPhone 12 a iPhone 12 Pro. Tyto modely, které byly představeny v říjnu roku 2020 umožňují použít režim nočního focení také na přední kameře.

Apple ve stejný den také sdílel druhou reklamu s názvem Haystack, která je o tom, že farmář hledá svůj iPhone v seně pomocí Apple Watch. Tato reklama má poukazovat na idiom „hledat jehlu v kupce sena“. V reklamě Apple poukazuje na funkci, díky které si z Apple Watch můžete prozvonit váš iPhone. Pokud tuto ikonu na Apple Watch přidržíte, iPhone bude zároveň blikat. Pokud nejste v dosahu Bluetooth signálu, můžete použít webové rozhraní iCloud s nástrojem Najít.

Štítky

Matyáš Himmer

Fanoušek Applu od roku 2011, rád fotím a programuji. Články píši ve svém volném čase, studuji informační technologie na SSPŠ.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Close