Novinky

Místo smělých plánů vystřízlivění. Podaří se Magic Leap změnit svět rozšířené reality?

Vzpomínáte si ještě na reklamní kampaň s velrybou v tělocvičně, která ve světě technologií vzbudila poměrně velký rozruch? Stála za ní tehdy společnost Magic Leap, která plánovala proniknout do světa virtuální a rozšířené reality. Několik let uběhlo a o Magic Leap moc slyšet není. Podle posledních zpráv to vypadá, že ještě nějakou chvíli se na tom nic nezmění. Magic Leap totiž teď prozradil, že druhá generace jeho brýlí půjde do prodeje nejdříve za několik let.

Šéf společnosti také uznal, že prodeje první generace brýlí Magic Leap nejsou tak vysoké, jak si společnost vytýčila. Svůj debut si mladá firma odbyla minulý rok. Zdroje obeznámené se situací webu The Information prozradily, že Magic Leap prodal pouze 6 tisíc kusů brýlí. Plány ovšem hovořily až o 100 tisících kusech.

Bestii s názvem Mac Pro si bude možné objednat už příští týden

Druhá generace měla přinést podporu 5G sítí, měla být lehčí, výkonnější a nabídnout více barevných možností. Už v základech technologie ovšem naráží na své limity. Jako pravděpodobnější se tak nyní jeví varianta, že Magic Leap vydá pouze lehce aktualizovaný headset první generace. Firmu ovšem podle The Information provázejí problémy. Představenstvo opustili dva výrazní členové. Jde o CEO Googlu Sundar Pichai a bývalého ředitele Qualcommu Paula Jacobse.

Další generace 12,9“ iPadu Pro a MacBooku Pro dostanou displeje s technologií Mini LED

Kromě toho se Magic Leap v posledních týdnech rozloučil s několika zaměstnanci. Firmu opouštějí také její vedoucí představitelé. Je tak otázkou, zda se plnohodnotné druhé generace brýlí z dílny tohoto startupu vůbec někdy dočkáme. Místo smělých plánů totiž slyšíme spíše o neúspěších.

Zdroj
TheVerge
Štítky

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Close