Novinky

Apple zapomíná na to, že jablko není jen jeho logo, ale také ovoce. Německé společnosti znepříjemňuje život

Nedávno jsme psali o tom, že norská politická strana se kvůli jablku v logu dostala do křížku se společností Apple. Americkému gigantovi se nelíbilo, že symbol, který si partaj zvolila, se až příliš podobal ikonické značce. Nyní velmi podobný příběh přichází z Německa. Tamní úřady ve spolkové zemi Severní Porýní-Vestfálsko totiž jako symbol nové cyklostezky vybrali právě jablko a Apple s tím má opět problém. 

Apfelroute, jako se cyklostezka oficiálně jmenuje, se má slavnostně otevřít už 19. května. Němci už tím pádem logo jablečné stezky natiskli na uniformy pracovníků, plakáty, mapy i stojany. Případná stopka ze strany Applu by tedy pro německé úřady byla poměrně nepříjemná. Se symbolem známé počítačové značky má logo německé cyklostezky společný lístek a náznak nakousnutí. Jinak si loga téměř vůbec podobná nejsou. Německá verze má totiž uvnitř jablka nápis. 

V Kalifornii vyrostala robotí farma. Blíží se začátek konce klasického zemědělství?

Ředitelka agentury Rhine-Voreifel Tourism, která má správu cyklostezky na starosti, označila stížnost Applu za nepřiměřený útok globálního giganta. Agentura má čtyři zaměstnance a pevně věří, že se s Applem dohodne mimosoudní cestou. Rhine-Voreifel Tourism se obhajuje tím, že jablečné logo používá pouze na jedné cyklostezce. 

Zdroj
CultfoMac

Michal Benatzky

Vystudovaný novinář, který uvízl ve sféře marketingu. Kromě toho i hrdý redaktor ceskymac.cz. Nejraději píše o technologiích, chytrých vychytávkách a občas i o ekonomice a kryptoměnách. V létě kolo, v zimě lyže.

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button