Apple zapomíná na to, že jablko není jen jeho logo, ale také ovoce. Německé společnosti znepříjemňuje život
Nedávno jsme psali o tom, že norská politická strana se kvůli jablku v logu dostala do křížku se společností Apple. Americkému gigantovi se nelíbilo, že symbol, který si partaj zvolila, se až příliš podobal ikonické značce. Nyní velmi podobný příběh přichází z Německa. Tamní úřady ve spolkové zemi Severní Porýní-Vestfálsko totiž jako symbol nové cyklostezky vybrali právě jablko a Apple s tím má opět problém.
Apfelroute, jako se cyklostezka oficiálně jmenuje, se má slavnostně otevřít už 19. května. Němci už tím pádem logo jablečné stezky natiskli na uniformy pracovníků, plakáty, mapy i stojany. Případná stopka ze strany Applu by tedy pro německé úřady byla poměrně nepříjemná. Se symbolem známé počítačové značky má logo německé cyklostezky společný lístek a náznak nakousnutí. Jinak si loga téměř vůbec podobná nejsou. Německá verze má totiž uvnitř jablka nápis.
V Kalifornii vyrostala robotí farma. Blíží se začátek konce klasického zemědělství?
Ředitelka agentury Rhine-Voreifel Tourism, která má správu cyklostezky na starosti, označila stížnost Applu za nepřiměřený útok globálního giganta. Agentura má čtyři zaměstnance a pevně věří, že se s Applem dohodne mimosoudní cestou. Rhine-Voreifel Tourism se obhajuje tím, že jablečné logo používá pouze na jedné cyklostezce.