Takhle má vypadat marketing. Apple v novém klipu ukazuje, jak natáčet strhující videa jen za pomoci iPhonu 13
Jestli se v něčem Apple cíleně odlišuje od zbytku konkurence, je to bezpochyby nápaditý marketing a obecně propracovaná propagace všech jeho produktů. Velmi hezkým příkladem je několik let trvající kampaň “Shot on iPhone“, s jejíž pomocí se Apple snaží demonstrovat schopnosti kamery u nových modelů iPhonu. Nejnovější pokračování výše zmíněné kampaně nese podtitul “Hollywood at Home“ a názorně divákům ukazuje, jak využít potenciál kamery u iPhone 13.
Video z oblíbené série “Everyday Experiments“ obsahuje několik nápaditých scén, které jsou doplněny o průvodce vysvětlující, jak byly pořízeny. Cílem videa je ukázat, že abyste natočili skutečně působivý klip, nepotřebujete prakticky nic jiného než nejnovější iPhone a samozřejmě nutnou dávku vlastní kreativity.
Jak na cool videa? Podle Applu stačí mít pouze nejnovější iPhone
V první části videa se například dozvíte, jak natočit automobilovou honičku či kouzelně vypadající krajinku, k jejímuž vytvoření vám postačí obyčejná zelenina a pár kousků cukrovinek. Autoři videa také zmiňují, že při natáčení hojně používali Filmařský režim, který záběrům dodal potřebnou atmosféru. Za pozornost stojí také další použité techniky pro docílení nejrůznějších efektů. Důležité je také dodat, že jednotlivé klipy byly upravovány prostřednictvím nativní aplikace iMovie.
Jestliže patříte mezi tvůrce obsahu, výše přiložené video stojí rozhodně za shlédnutí. Je zajímavé sledovat, jak lze pomocí iPhonu 13 a několika jednoduchých pomůcek natočit opravdu poutavé klipy, na kterých není zprvu poznat, že byly natočeny na mobilní telefon.