Virtuální realita se začíná pomalu dostávat do popředí a do budoucna lze s jistotou očekávat její globální rozmach. Pro herní průmysl to znamená dlouho kýženou vzpruhu a nové možnosti pro vývojářská studia. Do vlaku s virtuální realitou již nastoupil Facebook s Oculus Rift a nedávno i Microsoft s HoloLens. Mezi tyto cestující se hodlá v nejbližší době přidat společnost NVidia, která si nedávno patentovala vlastní řešení této technologie. Z nákresů lze vypozorovat bezdrátový adaptér pro streamování herního obsahu z počítače.
Za zmínku stojí i poměrně subtilní konstrukce s šesticí kamer pro prostorové zaměření. Přesnost snímání se má pohybovat kolem jednoho milimetru, což bude v praxi znamenat možnosti jemného ovládání. Přiložené schéma dále popisuje přítomnost vlastního procesoru, operačního úložiště a audio vstupu. Pro orientaci v uživatelském rozhraní poslouží dvojice předních kamer detekující gesta ruky a další předměty.
Nabízí se tedy otázka, zda bude vůbec nutné připlácet za další periferie, nebo si uživatel vystačí pouze s náhlavní soupravou. Stejný otazník visí nad rozlišením integrovaných displejů a předpokládaném termínu představení finálního produktu. Pokud však bude chtít NVidia zareagovat včas, nemělo by to trvat příliš dlouho.