Méně sezení, více pohybu: Apple v nových reklamách vybízí uživatele k vyšší aktivitě

Apple zveřejnil novou sérii reklam se společným podtitulem “Close Your Rings“. Cílem kampaně je poukázat na motivační funkce Apple Watch. Každé z videí se soustředí na konkrétní uživatele Apple Watch, kteří jsou hodinkami vybízeni k pohybu. První klip zachycuje sportovce, který sleduje svůj pokrok během sportovních aktivit.
https://youtu.be/11a0FkGaWME
Druhé video se točí kolem Erica, který nosí Apple Watch, aby sledoval svou fyzickou kondici při jízdě na kole, venčení psa a vaření. Poslední reklama dává nahlédnout do života Yocelin, která spoléhá na své Apple Watch při tanci, józe a hraní basketbalu.
https://youtu.be/nziyPvfOaBQ
Zatímco první generace Apple Watch byla prezentována jako prodloužená ruka smartphonu, postupem času došlo k zásadnímu obratu. Apple se snaží své chytré hodinky ukazovat jako společníka pro život. Většinu pozornosti koncentruje na funkce spojené s monitorováním zdraví a sportovních aktivit, čemuž odpovídá i zaměření několika posledních reklam. Kampaň “Close Your Rings“ mimo jiné navazuje na webové stránky pro podporu zdravého životního stylu.
https://youtu.be/13r3zNkpi_4
Z vlastní zkušenosti můžeme potvrdit, že Apple Watch dokážou být motivačním prvkem, který vás dokáže vyburcovat k častějšímu pohybu. Sice za vás neuběhne půlmaraton a ani nepřeplave Máchovo jezero, nicméně chytře navržený systém pobídek a výzev umí člověka přimět k tomu, aby po cestě z práce ušel alespoň o pár kroků víc a přispěl tím k dosažení předem nastaveného cíle.