Novinky

Méně sezení, více pohybu: Apple v nových reklamách vybízí uživatele k vyšší aktivitě

Apple zveřejnil novou sérii reklam se společným podtitulem “Close Your Rings“. Cílem kampaně je poukázat na motivační funkce Apple Watch. Každé z videí se soustředí na konkrétní uživatele Apple Watch, kteří jsou hodinkami vybízeni k pohybu. První klip zachycuje sportovce, který sleduje svůj pokrok během sportovních aktivit.

https://youtu.be/11a0FkGaWME

Druhé video se točí kolem Erica, který nosí Apple Watch, aby sledoval svou fyzickou kondici při jízdě na kole, venčení psa a vaření. Poslední reklama dává nahlédnout do života Yocelin, která spoléhá na své Apple Watch při tanci, józe a hraní basketbalu.

https://youtu.be/nziyPvfOaBQ

Zatímco první generace Apple Watch byla prezentována jako prodloužená ruka smartphonu, postupem času došlo k zásadnímu obratu. Apple se snaží své chytré hodinky ukazovat jako společníka pro život. Většinu pozornosti koncentruje na funkce spojené s monitorováním zdraví a sportovních aktivit, čemuž odpovídá i zaměření několika posledních reklam. Kampaň “Close Your Rings“ mimo jiné navazuje na webové stránky pro podporu zdravého životního stylu.

https://youtu.be/13r3zNkpi_4

Z vlastní zkušenosti můžeme potvrdit, že Apple Watch dokážou být motivačním prvkem, který vás dokáže vyburcovat k častějšímu pohybu. Sice za vás neuběhne půlmaraton a ani nepřeplave Máchovo jezero, nicméně chytře navržený systém pobídek a výzev umí člověka přimět k tomu, aby po cestě z práce ušel alespoň o pár kroků víc a přispěl tím k dosažení předem nastaveného cíle.

Richard Streit

Pisálek, fanoušek mobilní a výpočetní techniky. Vyznává a aktivně provozuje adrenalinové sporty. Mezi další zájmy patří cestování, rodina, elektronická hudba, příroda a moderní technologie.

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button