Novinky

Dva tisíce tísňových volání. iPhony v servisním středisku Applu nechtěně volají záchranářům

V kalifornském servisním centru Applu mají v poslední době o zábavu postaráno. Pravidelnými návštěvníky místa, kde společnost vyřizuje reklamace a opravy svých zařízení, jsou totiž záchranáři. Za poslední čtyři měsíce pocházelo ze servisního centra až 2 tisíce tísňových volání. Problém ovšem je, že ani jeden z nich nebyl žádaný.

S největší pravděpodobností mají nechtěné hovory na svědomí opravované iPhony. Problém je to přitom poměrně značný. V jednu chvíli totiž poblázněné iPhony zaplnily všech šest pohotovostních linek a záchranářské operační centrum města Elk Grove, kde se středisko nachází, tak zcela zahltily.V této chvíli spolupracuje Apple s vedením města a záchranáři na vyřešení problému. Zpravodajský web Business Insider však referuje, že Apple zatím není schopen původ potíží odhalit. Mezi říjnem a únorem přitom tísňová linka zaznamenala 2028 hovorů, což odpovídá 16 hovorům denně.

Mr. Bean by měl radost. Mini se pochlubilo elektrickou verzí svého nejznámějšího modelu

V této chvíli pracuje Apple s několika teoriemi. Je například možné, že tísňová volání se spouští v krabicích na telefony, kdy se na iPhonu díky nevhodnému zacházení zkrátka stiskne tlačítko na dostatečně dlouhou dobu na to, aby smartphone uskutečnil tísňové volání. Balení, ve kterých Apple svá zařízení během oprav transportuje, už tak vedení společnosti vyměnilo. Snížení počtu nechtěných hovorů se však nekonalo. Nyní se čeká na dodávku nových 30 tisíc přepravek, od kterých se očekává, že by problém mohly vyřešit.

Michal Benatzky

Vystudovaný novinář, který uvízl ve sféře marketingu. Kromě toho i hrdý redaktor ceskymac.cz. Nejraději píše o technologiích, chytrých vychytávkách a občas i o ekonomice a kryptoměnách. V létě kolo, v zimě lyže.

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button