Novinky

British Airways koupí všem stevardům iPhone Xr. Chce tím zlepšit zákaznický servis

Letecká společnost British Airways připravila pro značnou část svých zaměstnanců příjemný benefit. Každý člen palubního personálu totiž dostane iPhone Xr. Celkem půjde o 15 tisíc smartphonů, které by měly zlepšit zákaznický servis. Každý telefon bude mít předinstalováno několik aplikací, díky kterým budou stevardi pomáhat a radit pasažérům během letu. 

Stevard Bradley Smith, jeden z prvních pracovníků, který iPhone Xr už obdržel, přiblížil, jak konkrétně smartphony na palubě letadlem pamáhají pasažérům. “Stalo se, že si pasažér zapomněl objednat speciální jídlo. Byl překvapený, když jsem vytáhl telefon, přihlásil se na ba.com a objednal mu jídlo na zpáteční cestu. To vše v průběhu několika minut a za letu,” uvedl stevard. British Airways už delší dobu používá na palubách letadel a letištích také iPady. 

Apple se zbavuje závislosti na Samsungu. OLED displeje pro další iPhone dodá čínská konkurence

Projekt je výsledkem obří investice ve výši 6,5 milionů liber (182 milionů korun), která má přinést lepší zákaznický servis na palubě letadel British Airways. V příštích pěti letech by také celá flotila měla dostat rychlé připojení k internetu. Pokud by dopravce smartphony kupoval za tržní cenu, vyjde jej pořízení 15 tisíc kusů na v přepočtu 315 milionů korun. Britský vlajkový dopravce zlepšuje své služby v reakci na dravé asijské aerolinky, které se v této oblasti staly lídry. 

Zdroj
9to5mac

Michal Benatzky

Vystudovaný novinář, který uvízl ve sféře marketingu. Kromě toho i hrdý redaktor ceskymac.cz. Nejraději píše o technologiích, chytrých vychytávkách a občas i o ekonomice a kryptoměnách. V létě kolo, v zimě lyže.

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button