Novinky

Apple vypustil vtipnou reklamu vyzdvihující odolnost iPhonu 12

Apple spustil novou reklamní kampaň propagující odolnost iPhonu 12. Vlastně to není poprvé, co se kalifornská společnost snaží zdůraznit, že její novinka vydrží mnohem víc, než předchozí modely. Reklama nese název Cook, v níž hraje hlavního hrdinu neohrabaný kuchař, který se snaží uvařit podle receptu zobrazeném na iPhonu 12.

V průběhu spotu to iPhone schytá hned několikrát od polití omáčkou přes zasypání moukou až po tvrdé dopady na kuchyňskou linku. Reklama má něco přes půl minuty a musíme uznat, že je opravdu zábavná. Apple pochopitelně nezapomněl zdůraznit zvýšenou odolnost vůči vodě a na závěr si připravil motto „Odolnější než kdy jindy“.

Smyslem tohoto a dalších reklamních spotů je prezentace klíčových předností iPhonu 12 běžným uživatelům. Letošní iPhony se totiž chlubí certifikací IP68, což znamená, že vydrží krátkodobý pobyt pod vodní hladinou a neublíží jim ani prašné prostředí. Za další klíčovou vlastností stojí krycí sklo displeje s technologií Ceramic Shield. Podle Applu je tento typ skla až čtyřikrát odolnější než běžně používaná tvrzená skla.

Štítky

Richard Streit

Pisálek, fanoušek mobilní a výpočetní techniky. Vyznává a aktivně provozuje adrenalinové sporty. Mezi další zájmy patří cestování, elektronická hudba, příroda a moderní vědy.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Close