Téměř každý druhý smartphone pod vánočním stromečkem byl iPhone
Spotřební elektronika v čele s mobilními telefony se pravidelně umisťuje na čele žebříčku nejžádanějších vánočních dárků. V letošním roce tomu pochopitelně nebylo jinak, čehož využili analytici z Flurry Analytics, kteří zveřejnily zajímavou statistiku. Přes 44 % všech aktivovaných zařízení během svátků nesly logo Applu, druhou příčku obsadil Samsung s 21% podílem. S dlouhým odstupem a podílem 3 % si třetí místo vybojovalo čínské Huawei, kterou následovala společnost LG s dvěma procenty aktivovaných zařízení.
Přibližně 37 % z darovaných smartphonů tvořily takzvané phablety s úhlopříčkou od 5” do 6,9”. V porovnání s loňským obdobím jde o zhruba desetiprocentní nárůst. Tato skutečnost mimo jiné potvrzuje zvyšující oblibu chytrých telefonů s větším displejem, který dovoluje pohodlné konzumování multimediálního obsahu.
Flurry Analytics také poukazuje na skutečnost, že stále častěji stahujeme nejrůznější aplikace. V letošním roce byl největší zájem o komunikační a sociální nástroje, hry a multimédia. Největší zátěž servery Applu a Googlu zaznamenaly 25. prosince, kdy většina uživatelů začala s nastavováním nově nabytých smartphonů.
Opravte si procenta Huawei a LG podle grafu 🙂 Jsou jinak než píšete v článku 🙂
Za chybku se moc omlouvám, již opraveno. O:-)