Samsung se zbláznil. V reklamě srovnává svůj nejlepší telefon se čtyři roky starým iPhonem
Marketingová oddělení se někdy dokážou opravdu vytáhnout a přijít s neotřelou reklamou. Jsou ovšem případy, kdy se absolutně minou účinkem a napáchají více škody než užitku. Přesně to je případ nového spotu, v němž Samsung snaží zesměšnit konkurenční Apple. Hlavní roli v minutovém klipu představuje žena, která se svým iPhonem zažívá ty nejhorší možné scénáře. Pomalé spouštění aplikací, jejich zamrzání či absence ochrany vůči vodě a prachu. To jsou hlavní věci, které Samsung dává do kontextu se svým nejnovějším modelem Galaxy S9. Má to ovšem jeden háček, slečna totiž v rukou drží iPhone 6.
Srovnávat čtyři roky starý iPhone s nedávno představeným Samsung Galaxy S9 dává stejný smysl, jako porovnávat trabant se zbrusu novým Ferrari. Vše je samozřejmě završeno tím, že aktérka nakonec přejde na nejnovější Samsung a na její tváři se poprvé objeví úsměv a spokojený výraz.
https://youtu.be/3qhW1sDPHYI
Je tedy otázkou, proč Samsung vůbec postavil proti své vlajkové lodi výběhový model od Applu. Aby byly síly vyrovnané, měl do reklamy zahrnout iPhone X (recenze), který je pro Galaxy S9 přímým rivalem. Ze strany jihokorejského výrobce jde o lacinou taktiku, jak ukázat, že jeho produkty jsou lepší než ty od Applu. Navíc i méně zkušení uživatelé si snadno uvědomí, že vyznění klipu nekoreluje s realitou. Přestože je iPhone 6 již staršího data vydání, stále se jedná o velmi dobře použitelný smartphone, který stačí na drtivou většinu běžných činností.
Ve finále se celá reklama zcela míjí účinkem. Po reakcích ze strany spotřebitelů bude pro Samsung nejlepší, když celá věc co nejdříve vyšumí a veřejnost na nepovedenou reklamu rychle zapomene.
Pan Richard Streit by si měl dát lekci angličtiny nebo mít IQ víc než 80 😉 protože absolutně nepochopil tuhle reklamu, je to stupidní fanoušek applu který si myslí že apple je všechno a potom mu unikají pointy reklamních spotů *clap* *clap*
Já jen doufám, že není takový blb aby to nepochopil, ale jen chce rozdmíchat zase trochu ohně v této válce a poutavým nadpisem přilákat pár čtenářů.
Jj, po 13 sekundach jasno o co jde, bulvar.
Touhle reklamou se baví celý svět. Samsung prostě ustřelil. Žádnou hlubší pointu v tom nevidím.
Moc mě mrzí že je na světě tolik hloupých lidí, jako je třeba boris 🙂