Obliba Apple Watch roste raketovým tempem. Nejoblíbenější jsou stále Apple Watch Series 3
Prodeje společnosti Apple rostou každým čtvrtletím. Není tak divu, že se kalifornský gigant, řadí mezi nejbohatší firmy světa. Během prvního čtvrtletí tohoto roku se zisk společnosti v kategorii nositelné elektroniky vyšplhal na 10 miliard amerických dolarů.
Kategorie „nositelností“, která má na dosažení tohoto zisku značný podíl, se skládá z produktů, jako jsou například hodinky Apple Watch, bezdrátová sluchátka AirPods či další drobné příslušenství, kam se řadí například HomePod.
Srovnání zisků za jednotlivá čtvrtletí:
- 1 čtvrtletí (2019) = $7,3 mld.
- 2. čtvrtletí (2019) = $5,1 mld.
- 3. čtvrtletí (2019) = $5,5 mld.
- 4. čtvrtletí (2019) = $6,5 mld.
- 1. čtvrtletí (2020) = $10 mld.
Apple ve svém prohlášení uvedl, že téměř 75 % zákazníků si koupilo chytré hodinky Apple Watch poprvé. Je to zhruba o 5% více, než minulý rok v září. Nicméně je jasné, že počet prodaných kusů Apple Watch jistě nepřesáhne počet prodaných iPhonů. Přesto jde o více než slušný výsledek. Zároveň zde existuje prostor k dalšímu růstu, čehož Apple bude chtít náležitě využít.
V posledním čtvrtletí loňského roku měl Apple problémy s naskladněním Apple Watch Series 3. Apple tak údajně činil proto, aby posílil prodeje aktuálních Apple Watch Series 5. Ponechání starších Apple Watch Series 3 či iPhonu 8 na pultech obchodů je řešení pro ty, kteří si chtějí vyzkoušet ekosystém za dostupnějších podmínek. Starší produkty, než jsou předchozí zmíněné se dají stále sehnat u ostatních prodejců, kteří je většinou drží až do vyprodání zásob.