Novinky

Chcete zviditelnit svou firmu? Udělejte si lokální reklamu prostřednictvím poutavého letáku

Mít dobrou reklamu je zásadní věc pro úspěšné podnikání. To ví každý. Pro některá odvětví to ale platí dvojnásob. Zatímco existují oblasti podnikání, jimž stačí otevřít obchod v ulici, a hned si jich všimne každý, kdo kolem prochází, u jiných to tak zcela nefunguje, protože jejich práce není na první pohled viditelná. 

Jedním z takových podnikání je IT sektor. Jeho základní součástí v rámci servisování počítačů je i oprava hardwarů. Pokud je toto i vaše oblast podnikání a právě uvažujete o tom, že by bylo vhodné dát o sobě vědět potenciálním klientům ve svém okolí, pojďte se s námi podívat, jak na to.

Leták jako účinná a levná místní reklama pro podnikatele

Poutavý a zajímavý tištěný leták je velmi vhodným nástrojem pro účinnou reklamu v místě vašeho působiště. Mezi jeho výhody patří nízká výrobní cena a také minimální náklady na jeho distribuci. Ty mohou být dokonce nulové, rozhodnete-li se do roznášení či rozdávání letáků zapojit sebe nebo své blízké.

Zdroj: unsplash

Můžete je lidem vkládat do poštovních schránek, nechávat u vchodů do bytových domů nebo je rozdávat na místech s velkou koncentrací lidí. Díky tomu si můžete být jisti, že se vaše nabídka opravy hardwarů spolu s kontaktem a dalšími potřebnými informacemi dostane skutečně ke každému ve vašem sousedství. A mít rozmanitou a širokou základnu klientů je předpokladem úspěšného podnikání.

Co uvést na leták, aby zaujal?

Prvním pravidlem je předat potenciálnímu zákazníkovi prostřednictvím letáku pouze informace, které skutečně zaujmou. Pojďme si upřímně říci, že leták hustě popsaný miniaturním písmem nikdo ani nečte, a často je proto rovnou odložen do koše s tříděným papírem. Leták není brožurka, kde musíte shrnout veškeré informace o své firmě a nabízených službách včetně ceníku. Od toho má každý schopný podnik webové stránky.

Zdroj: unsplash (brands.mx)

Na tištěném letáku tak uvádějte především jméno společnosti, zaměření a pole působnosti – tedy IT služby, a adresu, kam mohou lidé svůj počítač k opravě přinést. Nezapomeňte ale také právě na odkaz na webové stránky společnosti, které je třeba udržovat vždy aktualizované o nejnovější informace. Právě tam se totiž klienti budou uchylovat, aby získali povědomí ohledně ceníku a kompletní nabídky vašich služeb a případných podmínek jejich využití.

Vyšperkujte svůj leták

Nezapomínejme také na to, že klienty neoslovují pouze uvedené informace, ale i další aspekty jako je vzhled letáku. Dovolí-li to váš budget, zvolte proto kvalitní křídový papír. Co se týče barevného zpracování a fontu, není třeba vybírat nic výrazného a extravagantního. To platí i pro barevné fotografie a míchání několika fontů v rámci jednoho letáku. 

Jedná se přeci o seriózní nabídku oprav hardwarů, nikoliv o leták k otevírání kabaretu. Řiďte se proto heslem, že méně je někdy více, a zkuste vzhled reklamního letáku udržet v mantinelech jednotného stylu. Potřebujete-li přilákat nové zákazníky, nabídněte jim prostřednictvím letáku nějakou slevu na vaše služby. Jistě to ocení.

PR článek

Tento článek má povahu reklamního sdělení. Jeho zadavatelem je subjekt třetí strany. V případě zájmu o spolupráci či publikaci sponzorovaného obsahu nás můžete kontaktovat na e-mailu: richard.streit@ceskymac.cz

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button