Červené iPhony pomůžou v boji s pandemií. Výtěžek z (PRODUCT)RED půjde do speciálního fondu
Apple tradičně představuje speciální edice svých produktů s názvem (PRODUCT)RED, jejichž výnos putuje na charitativní účely. Letos by tomu nemělo být jinak. Společnost se ovšem letos rozhodla, že výtěžek z prodeje speciálních červených produktů poputuje jiným směrem. Půjde o nadaci COVID-19 Redponse Mechanism, která byla založena v posledních dnech. Apple na účet této organizace pošle 100 procent tržeb z prodeje červených iPhonů a jiných produktů.
Apple prozradil, že COVID-19 Response Mechanism má pomáhat v zemích, jejichž zdravotní systém je vlivem aktuální pandemie přetížen. Výtěžek z prodeje těchto charitativních produktů tradičně putuje do subsaharské Afriky, kde má pomáhat v boji pro jinému viru – HIV, s nímž se chudé země potýkají už po několik desetiletí. Část výtěžku by měla opět jít na tyto účely.
Apple představil nový iPhone SE. Nástupce legendárního modelu útočí cenou a výkonným hardwarem
Apple uvádí, že za získané peníze pořídí především nezbytné ochranné pomůcky, které zdravotníkům momentálně chybí nejvíce. Půjde převážně o roušky, respirátory, štíty a ochranné obleky. Díky Applu budou však pořízeny také diagnostické přístroje nebo vybavení laboratoří. Ve speciální edici (PRODUCT) RED je možné zakoupit si poměrně širokou paletu výrobků. Kromě iPhonů, mimochodem v červené je dostupný i nově představený iPhone SE, jsou to také obaly, různé doplňky k telefonům a tabletům, ale také pásky k Apple Watch nebo sluchátka a repráky Beats.