Apple z Twitteru neodchází a nadále zde hodlá utrácet obří sumy za reklamu

Ještě před necelým týdnem obviňoval Elon Musk společnost Apple z toho, že „nenávidí svobodu projevu, přestává utrácet za reklamu na Twitteru, a dokonce uvažuje o odstranění aplikce této sociální sítě ze svého obchodu App Store.“ Tento výrok následně samozřejmě vyvolal řadu teorií o možném sporu, který mezi těmito korporacemi vypukl.
Momentálně se však zdá být situace naprosto odlišná. Elon Musk totiž v posledním chatu na platformě Twitter Spaces uvedl, že společnost Apple plně obnovila inzerci na sociální síti Twitter a je momentálně jejím největším zadavatelem reklamy. Již dva dny po zveřejnění příspěvku, kde Elon Musk Apple osočoval, se totiž osobně setkal s generálním ředitelem společnosti Timem Cookem, se kterým tento spor důkladně prodiskutoval. Po skončení tohoto setkání Elon Musk uvedl, že ohledně možného odstranění Twitteru z App Store došlo pouze k nedorozumění a že tento krok neměl Apple nikdy v úmyslu.

Společnost Apple zatím nepotvrdila možné zastavení výdajů v oblasti reklam na sociální síti Twitter a ani se nijak nevyjádřila ke komentářům Elona Muska. Spor mezi těmito dvěma korporacemi se ale zdá být vyřešený a údajné investice do reklamy na Twitter přesahující 100 milionů dolarů ročně by měly za tímto účelem proudit i nadále.