Již od spuštění předobjednávek na iPhone 6s, respektive 6s Plus (první dojmy) se objevují zprávy o značných prodejních ůspěších nových jablečných smartphonů. Jak bývá zvykem, téměř v tandemu s prvotními spekulacemi přicházejí také první ověřená data. Ta dnešní má na svědomí agentura Localytics. Je zcela logické, že prodeje klasického iPhonu 6s budou dosahovat vyšších čísel, než v případě jeho většího bratra 6s Plus. Díky prvním zveřejněným prodejním výsledkům se nyní můžeme podívat, jak velké tyto rozdíly jsou.
Zprávy hovoří jasně. Na každý prodaný iPhone 6s Plus udá Apple čtyři iPhony 6s. Pokud oba modely sečteme, tvoří tyto dvě žhavé novinky již 1,9 procent ze všech aktivních iPhonů. To je po jednom týdnu prodejů poměrně uspokojivý výsledek. Z této sumy ovšem připadá celých 1,5 % na základní iPhone 6s, zatímco model 6s Plus přispěl pouze 0,4 procenty. Bohužel nemáme k dispozici absolutní čísla, takže nemůžeme říct, kolik miliónů iPhonů tyto necelá dvě procenta představují.
Již před týdnem, tedy pouhé tři dny po oficiálním zahájení prodejů iPhonů v několika státech světa si Apple připsal rekord 13 milionů prodaných telefonů za toto rekordně krátké období. Nejrozšířenějším iPhonem zůstává iPhone 6 s více než 30% podílem. Na druhém a třetím místě potom nalezneme iPhone 5 a 5s s podíly 23,2, respektive 11,2 procent.