iOSWatch

Aplikace SleepWatch dokáže zkvalitnit váš spánek. Jako bonus přidá detailní analýzy


Warning: tempnam(): open_basedir restriction in effect. File(/tmp) is not within the allowed path(s): (/data/web/virtuals/19925/virtual) in /data/web/virtuals/19925/virtual/www/wp-content/plugins/wp-appbox/inc/getappinfo.class.php on line 417

Warning: unlink(): open_basedir restriction in effect. File() is not within the allowed path(s): (/data/web/virtuals/19925/virtual) in /data/web/virtuals/19925/virtual/www/wp-content/plugins/wp-appbox/inc/getappinfo.class.php on line 443

Warning: tempnam(): open_basedir restriction in effect. File(/tmp) is not within the allowed path(s): (/data/web/virtuals/19925/virtual) in /data/web/virtuals/19925/virtual/www/wp-content/plugins/wp-appbox/inc/getappinfo.class.php on line 417

Warning: unlink(): open_basedir restriction in effect. File() is not within the allowed path(s): (/data/web/virtuals/19925/virtual) in /data/web/virtuals/19925/virtual/www/wp-content/plugins/wp-appbox/inc/getappinfo.class.php on line 443

Spánek je pro náš život velice důležitý a ovlivňuje mnoho faktorů, které si možná ani neuvědomujeme. Pokud se špatně vyspíme, nebo nás budík probudí zrovna při hlubokém spánku, může to mít dopad na celý následující den. 

Naštěstí je ale tady aplikace SleepWatch, která vám dokáže spánek detailně zanalyzovat a ukáže vám data, podle kterých se můžete řídit a eventuálně si zkvalitnit váš život. Aplikace vás také umí vzbudit v ten správný čas a to podle toho, zda se nacházíte v NREM (Non-rapid eye movement), nebo REM (Rapid eye movement) fázi. Už se tedy nikdy nestane, že by ranní budík zazvonil zrovna, když jste v hlubokém, tj. REM spánku a probuzení je v této fázi, ve které se mimochodem také zdají sny, docela šok. 

SleepWatch: bez Apple Watch se neobejdete

SleepWatch, jak už název napovídá, je určena pro fungování na Apple Watch, ze kterých čerpá data. Když půjdete spát, tak si stačí vaše Apple Watch nasadit a zapnout aplikaci SleepWatch. Trackování spánku lze zapnout buď manuálně v aplikaci, nebo si nastavíte automatické trackování a hodinky budou vždy předpokládat, že například mezi 23:00 a 7:00 spíte. Ráno se poté jen podíváte na data a můžete zkoumat a analyzovat. Pokud nedisponujete Apple Watch, tak tato aplikace pro vás nemá smysl. 

Aplikace umí zobrazit základní funkce, jako jsou grafy, čas strávený v posteli, tep, týdenní přehledy a mnoho dalšího zdarma. Tato data pro základní analýzu spánku bohatě stačí. Pokud byste ale chtěli opravdu detailní statistiky, tak si musíte zaplatit Premium účet, který stojí 79 Kč na měsíc. To není zrovna málo, ale vývojáři naštěstí nabízí zkušení trial verzi na první měsíc. Tak proč to nezkusit.

Praktická funkce je ale budík, který osobně využívám nejčastěji a vstávání s ním je o poznání příjemnější, než s klasickým budíkem, který vám vedle hlavy začne „řvát“ každý den v 8:00 bez ohledu na to, v jaké fázi spánku jste. Výhoda buzení přes SleepWatch je také v tom, že vás vzbudí vibrace hodinek a nikoli zvuk. Benefit je tedy ten, že ráno nevzbudíte svým budíkem partnerku, která leží vedle vás.

Při spánku vaše Apple Watch ví, zda jste v hlubokém, či lehkém spánku a podle toho vás také vzbudí. V aplikaci je nutné si nastavit, v jaký nejpozdější čas chcete vstát. Pokud si tedy nastavíte budík na 8.00, tak vás hodinky, respektive aplikace, mohou vzbudit v okně mezi 7:30 a 8:00 v závislosti na tom, kdy budete v lehkém spánku. Tato funkce opravdu funguje a doporučuji ji vám všemi deseti. Vstávání bude zaručeně pohodlnější. Oficiální stránky aplikace naleznete zde.

Štítky

Marek Smékal

Jsem dlouholetý jablíčkář, trochu geek a mám rád jablečný džus. Začínal jsem na původním iPadu a můj první iPhone byl 4S. Mám rád focení a zkouším různé fotografické aplikace, ve volném čase píšu články a bleskovky, nebo hraji videohry na Xboxu. Baví mě také sebevzdělávání a timemanagement. Apple produkty používám asi od roku 2009 a stále baví :) #ApplePower

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Close