AirPods jsou trefou do černého. 98 % zákazníků je považuje za výbornou investici
Od začátku prodeje sluchátek AirPods neuběhlo ještě ani půl roku a už si stihli připsat jedno důležité prvenství. Podle průzkumu společností Creative Strategies a Experian se sluchátka v oblíbenosti u zákazníků totiž dostala na hranici 98 %. AirPods tak například předstihly první Apple Watch z roku 2015, které měly hodnocení spokojenosti 97 %. Jak takové měření spokojenosti zákazníka s jednotlivými produkty vlastně probíhá?
Hodnocení spokojenosti s AirPods
Celkem jednoduše. Vybraný vzorek lidí, v tomto případě 942, má na výběr z 5 odpovědí, viz přiložený graf. Velmi spokojeno je 82 % dotazovaných respondentů a 16 % lidí je spokojeno – zřejmě o něco méně, než početnější skupina. Malé procento zákazníků se nedokázalo přiklonit na žádnou stranu, a ještě menší část vybraného vzorku je vyloženě nespokojená. Lidé kladně hodnotili především kvalitu zvuku, výdrž na baterii nebo celkový design a jednoduchost, která zapadá přesně do konceptu značky nakousnutého jablka.
Hodnocení na základě jednotlivých vlastností sluchátek
Je tak jasné, že se Apple opět trefil do černého. A to i přes veškerá zlá proroctví a spekulace, které doprovázely představení nových sluchátek. Produkty cupertinské společnosti jsou totiž někdy až příliš nadčasové a je tak nasnadě, že většinou vyvolávají mnoho nepříliš pozitivních reakcí.