Druhý pokus o biografii Steva Jobse, tentokrát s Michaelem Fassbenderem v hlavní roli sliboval po rozporuplném snímku Jobs s Ashtonem Kutcherem z roku 2013 o poznání kvalitnější podívanou. Na rozdíl od kritiky, která nový film přijala poměrně vřele, se ale filmové novince Dannyho Boyla u diváků zabodovat nedaří. Krátce po premiéře byl Steve Jobs stažen z více než dvou tisíc kin a nyní se v USA promítá pouze na 326 místech. Tento divácký neúspěch se samozřejmě začíná promítat také do tržeb. Za poslední víkend totiž tento snímek vydělal pouze 394 000 dolarů. Například konkurenční bondovka Spectre získala za stejné období stonásobek této sumy a pro překonání tržeb filmu Dannyho Boyla ji stačila pouze 4 kina v New Yorku a Los Angeles.
Jen pro představu, Apple během jedné sekundy vygeneruje asi 4 500 dolarů. Jednoduchou matematikou tedy můžeme spočítat, že k překonání víkendových tržeb filmu Steve Jobs stačí Applu pouhá minuta a půl. Samozřejmě zde srovnáváme nesrovnatelné, i tak jde ale o hezký příměr neuvěřitelné výkonnosti nejhodnotnější značky světa. Pro důvody diváckého neúspěchu ale nemusíme chodit příliš daleko. Jednak má velmi malý zájem o tento film na svědomí fakt, že se jedná už o druhou biografii Steva Jobse během velmi krátké doby. Druhým důvodem může také být jméno Ashtona Kutchera, které diváky očividně do kin láká více, než příznivé recenze kritiků.