Ve jménu boje proti AIDS. Apple se dnes zapojil do celosvětové kampaně

Apple Story po celém světě dnes zčervenaly. První prosincový den totiž tradičně probíhá ve znamená boje proti nemoci AIDS přenášené virem HIV. V této souvislosti Apple pro dnešní den na několika svých oficiálních obchodech vyměnil klasické bílé logo za červené. Tím odkazuje na partnerství s nadací (RED), do jejíž kampaně se společnost pravidelně zapojuje.
Solidaritu s nakaženými virem HIV tak vyjadřují například Apple Story v Japonsku, Číně nebo Austrálii. Tim Cook v této souvislosti napsal na Twitter vzkaz, že společně můžeme dosáhnout generace, která už HIV znát nebude. V souvislosti s kampaní (RED) Apple dnes také na Appstoru zveřejnil několik článků o tom, jak je to projektu zapojen.
Apple stores around the world are turning red to honor #WorldAIDSDay. Together, we can achieve an AIDS-free generation. pic.twitter.com/rdySNTAWdn
— Tim Cook (@tim_cook) November 30, 2018
Červený iPhone, který pomáhá
Produkty (RED) zná většina zákazníků díky speciální červené edici iPhonu, kterou jeho výrobce každoročně vydává v limitované edici. Výtěžek z prodeje těchto přístrojů putuje na účty organizace (RED). Kromě iPhonu Apple pro letošní rok připravil dalších 20 červených produktů. Mezi mini najdeme například sluchátka AirPods, náramky pro Apple Watch nebo obaly pro iPhone.
iPhone Xr se stal nejprodávanějším iPhonem, tvrdí Apple. Bohužel to nemá jak dokázat
Organizace (RED) byla založena v roce 2006 a mezi její nejmocnější spojence patří právě Apple. Kromě výrobce počítačů však nadaci podporuje například i zpěvák skupiny U2 Bono. Za 12 let své existence získala organizace na své projekty na 200 milionů dolarů. Všechny tyto prostředky putují na boj s HIV, potažmo AIDS.