Tesla chce vytvořit novou hudební streamovací službu
Nedávno se na internetu objevila informace o neustále rostoucím počtu posluchačů největší streamovací společnosti současnosti, Spotify. Švédská společnost k dnešnímu dni registruje více než 140 milionů aktivních uživatelů. O to více překvapuje rozhovor, ve kterém se manažeři Tesly zmiňují o eventuálním zprovoznění své vlastní hudební streamovací služby.
Podle Recode již inovativní automobilka, která se proslavila především sportovním elektromobilem Tesla Roadster, začala jednat se všemi významnými vydavatelskými značkami o možném licencování hudby pro použití právě ve svých automobilech. Informaci víceméně potvrdil i generální ředitel automobilky, Elon Musk. Ten o svých hudebních plánech promluvil i na setkání akcionářů začátkem června.
Jestli to Tesla se svou streamovací službou myslí skutečně vážně, ukáže až budoucnost. Faktem je, že Apple Music i Spotify mají v tomto odvětví obrovský náskok a pokud americká automobilka nepřijde opravdu s něčím výjimečným, bude to mít těžké. Jediný rozumný směr, kterým se marketingové oddělení Tesly může ubírat, je bezplatné poskytování dané služby v rámci zakoupeného automobilu.