Novinky

Také Apple začal lákat na čtyřdenní akci spojenou s Black Friday a Cyber Monday

Jestli v kapse nosíte chytrý telefon, na stole máte počítač a doma televizor, pravděpodobně vám neunikla některá z prodejních akcí Black Friday. Většina prodejců tlačí všemi dostupnými kanály informace o svých méně či více výhodných akcích, které byste neměli propást.

Vlastní variaci na Black Friday plánuje také Apple, který prostřednictvím online Apple Storu láká čtyřdenní nákupní akci. Ta startuje tento pátek a končí v pondělí 26. listopadu. Následující pracovní den po Black Friday označují prodejci jako Cyber Monday. Jde o marketingový termín po amerických svátcích Díkůvzdání, který vznikl za účelem podpory internetového prodeje.

Upozornění na akci Applu si můžete nechat uložit do kalendáře kliknutím na tento odkaz

Z webu se už bohužel nedozvíte, o jaký typ nabídky půjde. Na stránkách si pouze můžete stáhnout upozornění do svého kalendáře. Jak ovšem známe Apple, nelze očekávat nic dramatického. S nejvyšší pravděpodobností se opět dočkáme „pouze“ dárkových karet v různých hodnotách za uskutečněné nákupy.

Black Friday a další akce nabírají u Čechů čím dál většího významu, ukázal průzkum

Na druhou stranu však stále existuje šance, že Apple letos překvapí a nabídne některý ze svých produktů za lákavější cenu. Do komentářů nám můžete napsat, co by právě vám udělalo radost, případně kdo z prodejců nabídl letos nejzajímavější Black Friday.

Richard Streit

Pisálek, fanoušek mobilní a výpočetní techniky. Vyznává a aktivně provozuje adrenalinové sporty. Mezi další zájmy patří cestování, rodina, elektronická hudba, příroda a moderní technologie.

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button