Kavárenský řetězec Starbucks uzavřel partnerství se společností Spotify. Stalo se tak několik měsíců poté, co v kavárnách přestalo být možné zakoupení vlastního CD. Podle agentury AP otevře Spotify 150 tisíc prémiových účtů americkým zaměstnancům poboček Starbuscks, kteří budou pro zákazníky vytvářet playlisty. Jeden takový účet stojí 10 dolarů, proto na oplátku bude streamovací služba v pobočkách kaváren propagována.
Zákazníci se budou moci pomocí speciální aplikace na playlist napojit a sbírat body. Ti nejvěrnější pak budou odměněni. Patrně kávou nebo zákuskem. Toto nové přátelství bude znát v 7000 pobočkách kaváren Starbucks, pokud se novinka osvědčí, počítá se s expanzí do Kanady a Velké Británie.
Tento řetězec už byl s hudebním průmyslem spojen v nedávné minulosti, kdy ve svých pobočkách prodával CD. Zákazníci si také mohli od roku 2004 chodit vypalovat své vlastní playlisty. Prodej CD definitivně přestal letos v březnu.