Novinky

Společnost QNAP zavedla nový servisní systém. Pomůže zkvalitnit služby v rámci záruky i po jejím uplynutí

Za účelem zvýšení kvality a transparentnosti reklamačního servisu výrobků spustila společnost QNAP službu myRMA, která uživatelům přináší vhodný reklamační postup (RMA) na základě záručního stavu výrobku v případě jeho poškození. Uživatelé mají zároveň možnost zakoupit si od společnosti QNAP službu prodloužené záruky a prodloužit si záruku na výrobek až na pět let.

Společnost QNAP v nedávné době uskutečnila masivní investice do optimalizace online služeb. Uživatelé mohou nyní navštěvovat nový servisní portál přihlášením  na webu výrobce pomocí QNAP ID. V případě poškození výrobku mohou uživatelé kontaktovat společnost QNAP vytvořením požadavku podpory na servisním portálu. Na základě stavu výrobku uživatele dojde k ověření, zda je vyžadována služba RMA. Pokud stále platí záruka na výrobek, mohou uživatelé získat zdarma možnost opravy nebo výměny.

Po skončení záruky na výrobek nabízí QNAP myRMA rovněž placené opravy. Oddělení podpory QNAP ověří stav výrobku a předloží cenovou nabídku opravy podle tří úrovní poškození. (Definici jednotlivých úrovní poškození najdete v přiložené tabulce). Cenová nabídka opravy společnosti QNAP zahrnuje následující náklady: výměnu součástek, práci a jednosměrnou přepravu.

Poté, co uživatelé vyjádří souhlas s celkovými náklady uvedenými v cenové nabídce opravy a dokončí online platbu, mohou vadný výrobek odeslat do určeného servisního střediska společnosti QNAP k servisování. Společnost QNAP nabízí pro všechny opravené výrobky po záruce bezplatnou záruční dobu v délce trvání 180 dnů, a to od data doručení opraveného výrobku.

Zdroj
TZ
Štítky

Richard Streit

Pisálek, fanoušek mobilní a výpočetní techniky. Vyznává a aktivně provozuje adrenalinové sporty. Mezi další zájmy patří cestování, elektronická hudba, příroda a moderní vědy.

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Close