K iTunes Store se nelze připojit – iOS oznámení
Dnes si ukážeme jeden velmi rychlý trik. Využíváte-li některé z iOS zařízení je možné, že jste se již setkali nebo setkáte se systémovým oznámením – K iTunes Store se nelze připojit. Zpráva se objeví pokud jste se chystali stáhnout cokoli v iTunes Store přes iOS zařízení a to dokonce i u neplacených položek.
Jste připojeni do iTunes Store pod správným účtem, jste připojeni k internetu, vaše platební karta má povoleny internetové transakce, prohlížíte iTunes Store, ale nevíte co s tím? Na vině je zpravidla router jiného než jablečného výrobce, ke kterému jste připojeni přes Wi-Fi. Problém vyřešíme překvapivě velmi jednoduše. Není zapotřebí zasahovat do administrace routeru, ale upravit nastavení vašeho iOS zařízení. Spustíme tedy Nastavení – Wi-Fi – vaše síť (klikneme na malou šipku vpravo od názvu sítě). V následující nabídce (viz. obrázek) vymažeme záznam v položce DNS a vrátíme se do iTunes Store, které již stahuje a pracuje jak má. Chybové oznámení se může objevovat opakovaně, ale jeho rychlé odstranění již znáte…