Světový softwarový gigant mění k příležitosti svých 17. narozenin své logo. Legendární barevné logo Googlu bylo v posledních pěti letech změněno třikrát, včerejší změna je však nejzásadnější v historii společnosti. Logo se zbavilo patkového písma a získalo tak uhlazenější vzhled. Barvy se také vybarvily do pastelovějších odstínů. Kombinace barev však zůstává stejná.
Změna přichází měsíc po zásadní restruktualizaci Googlu, po které celá společnost nově spadá pod holding Aplhabet. Ten nyní zahrnuje veškeré aktivity společnosti od internetového vyhledávače, přes mapy až po YouTube. Zakladatel Larry Page se tímto posunul na pozici šéfa celého holdingu, šéfem Googlu, pod který nově spadají pouze služby internetového vyhledávání se stal dosavadní viceprezident Sundar Pichai.
Zde se můžete podívat na stručnou historii Googlu
Nově se také dalším symbolem Googlu stává G vyobrazené v barvách společnosti. Na nové logo se můžete podívat přímo na stránkách vyhledávače. Po kliknutí na tradiční Doodle vám vyhledávač sám nabídne historii loga firmy. Logo je vyvedeno s nově vytvořeném fontu jménem Product Sans.