Novinky

Apple zveřejnil novou reklamu, v níž trefně vysvětluje nejsilnější zbraň iPhonu

V posledních letech se rozdíly mezi smartphony začaly až nebezpečně smazávat. Téměř každý z předních výrobců má ve svém portfoliu vlajkový model se špičkovými parametry. Již tedy nelze paušalizovat, že ta či ona značka vyrábí jednoznačně nejlepší smartphony.

Přidaná hodnota se od hardwarové výbavy začala přesouvat do zcela nových oblastí. V případě Applu jde o bezpečnost a ochrana osobních dat. Tuto myšlenku začal prosazovat dnes již zesnulý Steve Jobs, který se postaral o položení základních kamenů strategie, kterou Apple neustále rozvíjí. Soukromí uživatelů je pro Apple naprosto klíčová záležitost, která je signifikantní pro všechny produkty a služby z dílen kalifornské společnosti.

iPhone XS Max

A je to právě téma bezpečnosti, na kterém Apple postavil svou nejnovější reklamu propagující iPhone. Necelou minutu trvající spot trefně vysvětluje, kde leží největší benefit jablečných smartphonů. Marketingové oddělení Applu se tentokrát skutečně vytáhlo a upřímně se nebojíme prohlásit, že jde o jednu z nejlepších reklam na iPhone.

V době, kdy světem hýbe jedna bezpečnostní kauza za druhou, je ochrana soukromí uživatelů stále diskutovanějším tématem. V případě platformy iOS se její uživatelé mohou spolehnout na maximální možnou míru zabezpečení. V zásadě se dá říci, že cokoli, co uděláte na svém iPhonu či iPadu, na něm také zůstane. Všechny operační systémy Applu jsou totiž navrženy tak, aby citlivé informace zůstaly na daném zařízení.

Kalifornská společnost věnovala tomuto tématu dokonce samostatnou webovou stránku, kde popisuje, jak funguje například šifrování zpráv iMessage, Apple Pay, Face ID či ukládání uživatelských dat aplikací.

Štítky

Richard Streit

Pisálek, fanoušek mobilní a výpočetní techniky. Vyznává a aktivně provozuje adrenalinové sporty. Mezi další zájmy patří cestování, elektronická hudba, příroda a moderní vědy.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Close
Close