iOSMacNovinky

Apple svým zákazníkům nově nabízí podporu prostřednictvím Twitteru

Apple spustil nový oficiální účet na Twitteru @AppleSupport, který má sloužit jako místo pro zákaznickou podporu a publikování nejrůznějších tipů pro kompletní produktové portfolio. Apple má více podobných účtů, na kterých se snaží přes sociální sítě pomoci zákazníkům se službami jako je například Apple Music. Ale toto je poprvé, co Apple založil účet, na kterém vám pomůže skutečně se vším ze svého sortimentu.

AppleSupport

Účet je definován jako místo, kde najdete tipy, triky a užitečné informace když je budete nejvíce potřebovat. Také slouží k tomu aby uživatelé mohli napsat své dotazy snadno přes sociální síť. Apple hned po založení účtu zveřejnil tipy na aplikaci Notes (Poznámky) – konkrétně jak udělat ze seznamu připomínky na později. Není nijak dáno, do jaké míry bude Apple přes Twitter zákaznickou podporu poskytovat, ale v současné době vyzývá své uživatele na Twitteru, aby vznesli své případné dotazy. Lze předpokládat, že v případě složitějších problémů budou zákazníci přesměrováni na klasickou AppleCare podporu. Zbylá většina jednodušších otázek by mohla být skrze účet na Twitteru v rychlosti zodpovězena.

Přidáním zákaznické podpory na Twitter se Apple přiblížil obchodnímu trendu mnohých společností. Dnes je totiž zcela běžné získat od různých firem zákaznickou podporu přes sociální sítě. Například Beats 1 také spoléhá na Twitter a pokud potřebuje zákazník jakkoli poradit ohledně Apple Music nebo Apple Radio, ve většině případů zde najde odpověď.

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button