Pondělní zpráva uvádí, že na iPhonech, iPadech a iPodech Touch necelý měsíc po spuštění už nová hudební streamovací služba zlákala více než 10 milionů uživatelů. Zpráva pochází ze zdrojů v hudebním průmyslu, které tvrdí, že mají tato data k dispozici přímo od Applu. Sám Apple ale zatím oficiální čísla nepotvrdil, uniklá informace tak měla pravděpodobně sloužit pouze pro vnitřní účely firem zapojené do obchodu s hudbou. Jak nahrávací společnosti, tak samotný Apple jsou z výsledku údajně příjemně překvapeni a tak vysoké číslo ihned po spuštění služby nečekali. Některé, podle hudebního portálu Hits Daily Double, zejména hip-hopové tituly mají počet přehrání srovnatelný se Spotify. Které má momentálně více než sedm krát více streamujících uživatelů.
Vzhledem k tolik omílané tří měsíční zkušební době zdarma je ale zatím příliš brzo k hodnotícímu stanovisku. Až začátkem října uvidíme, kolik uživatelů zůstane službě věrných i za poplatek. Například ze 75 milionů uživatelů, kteří poslouchají hudbu přes Spotify projevilo ochotu si službu předplácet pouze 20 milionů. Nahrávací společnosti naléhají na Apple aby čísla oficiálně zveřejnil, mělo by to podle nich přispět k ještě většímu počtu odběratelů. Podle dalších uniklých zpráv je cíl Apple Music stanoven na hranici 100 milionů uživatelů. Tedy poměrně troufalý cíl, porovnáme-li počet platících předplatitelů v případě zaběhnutého Spotify.