Zahraniční deník Financial Times vypustil ještě před uvedením dlouho očekávané hudební služby do světa další detaily. Novinka by se měla jmenovat jednoduše Apple Music a po jejím spuštění se do ní pravděpodobně absorbují i funkce dnešního iTunes. Název revolucionáře hudebního průmyslu, iTunes, by však zmizet neměl. Zůstane podle všeho zachován jako název obchodu s online hudebním obsahem.
Byl také odhalen nový trik, který má za úkol přetáhnout klienty konkurenčních služeb. Apple totiž plánuje nabídnout zkušební lhůtu tři měsíce a to zcela zdarma. Například Spotify dnes nabízí pouze 7 dnů. Apple Music ale bohužel nebude fungovat na stejném principu jako Spotify. Kde není nutno si službu kupovat, funguje i zdarma díky reklamám. U Apple Music to totiž vypadá, že po skončení zkušební lhůty budete buď každý měsíc platit, nebo musíte službu opustit.
Nová služba by měla být představena již během dnešního odpoledne, pokud se tak stane, pochopitelně se o ní dozvíte na našem webu.