iTunesRecenze

Recenze: Significator for iTunes pro Mac

Significator for iTunes je moc pěkná utilitní aplikace pro ovládání iTunes přes jednoduchou ikonu na horní liště. Aplikace nic nestojí a mi si teď ukážeme proč bychom si s ní měli plýtvat místo v počítači.

O Aplikaci

Funkce je jasná přehraje vám písničky a playlisty z iTunes, iTunes samozřejmě musí být při přehrávání zapnuté a do té doby dokud nevyjde nové iTunes s minipřehrávačem na ploše, můžeme tuto aplikaci brát jako takovou náhradu. Significator for iTunes je výborný svým jednoduchým ovládáním, a přes to i úžasným designem (jako by vycházela z filozofie Applu). V aplikaci můžete vyhledávat, měnit hlasitost hudby a prakticky dělat vše co můžete v iTunes (krom dělání playlistů). Třešničkou na dortu je oznámení v notifikačním centru jaká skladba je přehrávána.

Celkové Hodnocení

Aplikace je zadarmo, takže jde spíš o takové doporučení – pokud rádi posloucháte muziku při práci, úklidu nebo při volných chvílích, pak si můžete zpříjemnit čekání na novou verzi iTunes tímto prográmkem.

+
hezký design žádné 🙂
funguje to

František Vlček

Student gymnázia, který se zabývá Applem již od 10 let. Již od svých 6 let praktikuje klasický balet, v němž vyhrál již spoustu ocenění na mezinárodních soutěžích. V poslední době se zabývá Chemií a Biologíí lidského těla. Ve svém volném čase filmuje, stříhá videa, dělá animace a testuje Aplikace a Hry pro Mac a iOS. Po své zkušenosti s Macy by již jiný počítač nechtěl! Motto: " Je otázka, co je pro vědce významnější, zda znalost faktů či fantazie." Albert Einstein

Doporučené články