Tvůrce aplikace Runtastic, tedy jednoho z nejlepších fitness pomocníků, která se zaměřuje spíše na iPhony koupila firma Adidas za 239 milionů dolarů. O středeční dohodě informoval CEO a spoluzakladatel Runtasticu prostřednictvím svého blogu. “Spojení s Adidas Group mě činí pyšným a šťastným zárověň.” Uvedl dále ke kontraktu CEO Florian Gschwandtner. “Jsem neuvěřitelně pyšný také na celý Runtastic tým, který odvedl tvrdou a vynikající práci, díky které Runtastic zaznamenal takový úspěch po celém světe. (A to je teprve začátek). Pracujeme na další spoustě nápadů a optimalizací, takže určitě nebudeme zahálet.”
Všichni čtyři spoluzakladatelé zůstávají v týmu a budou se na dalším vývoji aplikace podílet jako součást skupiny Adidas. “Tato investice má pro nás obrovskou hodnotu a pomáhá nám zprostředkovat světu ty nejlepší zážitky ze sportování.” Řekl k významnému obchodu CEO společnosti Adidas Herbert Hainer. Adidas nejspíš nechtěl zaostávat za konkurenčním Nike, který svou sportovní aplikaci už dávno má. Rakouští tvůrci této nadstandartně povedené fitness aplikace už zaznamenali nebývalý úspěch na App Store, jejich aplikaci už si stáhlo více než 140 milionů uživatelů. Z toho polovina si v aplikaci zřídila vlastní účet. Runtastic je přitom pouze vlajkovou lodí těchto úspěšných vývojářů. Na trh totiž vypustili více než 20 dalších aplikací.