Ray-tracing v akci: NVIDIA přepracovala ikonickou scénu přistání na Měsíci

Společnost NVIDIA využila nové architektury Turing a přepracovala demo rekonstruující přistání na Měsíci, které vzniklo před 4 lety.
„Pokud se chystáte napodobit přistání na Měsíci, budete potřebovat nejpokročilejší grafické karty,“ poznamenává na úvod NVIDIA.
Přistání na Měsíci s využitím ray-tracingu v reálném čase
Před čtyřmi lety produkční tým NVIDIA, zabývající se vytvářením video ukázek, využil tehdejší grafické karty, aby zbořil mýtus, že mise Apollo 11, resp. samotné přistání na Měsíci, byl hoax. Bylo to tak přesvědčivé, až se video stalo předmětem vtipů, že k vytvoření napodobeniny přistání na Měsíci bylo potřeba technologie, které v té době neexistovala.
Původní video
Nyní, téměř půl století po první lidské stopě na Měsíci v podání Neila Armstronga, NVIDIA renovovala demo o ray-tracing v reálném čase, které přišlo s architekturou Turing. Jde o názornou ukázku toho, jak rychle postupuje vývoj v oblasti grafických karet. Tento trend bude pokračovat i v následujících letech. To je pochopitelně dobrá zpráva pro vývojáře herních titulů a profesionální uživatele pracující nejen s grafikou. Více o použité technologii a jak vznikalo přiložené video si můžete přečíst zde.



