T-Mobile se připojuje k oslavám 100 let republiky. K této příležitosti vyhlásil soutěž o stovky cen
Společnost T-Mobile se připojuje k oslavám 100 let republiky a při příležitosti osmičkového výročí obdaruje stovky svých zákazníků. S prvním říjnovým dnem startuje soutěž „Párty století“, která potrvá až do středy 31. října. Zákazníci se do ní mohou zapojit v aplikaci Můj T-Mobile a také na facebookové stránce. Těšit se mohou na stovky výher po dobu celého měsíce.
Jak bude soutěž probíhat?
Princip soutěže je jednoduchý. Každý týden T-Mobile vyhlásí jednu tipovací otázku spojenou se zákazníky a dvaadvacetiletou historií a T-Mobile v České republice. Soutěžící, kteří budou se svým tipem nejblíže správné odpovědi, T-Mobile odmění jednou ze stovek zajímavých výher.
„Již více než 22 let jsme součástí novodobé české historie a za svůj úspěch vděčíme našim zákazníkům a jejich přízni, proto toto významné výročí chceme oslavit právě s nimi,“ říká Juraj Bóna, ředitel B2C marketingu a řízení produktů společnosti T-Mobile.
Zákazníci s tarifním řešením i předplacenou kartou Twist se mohou těšit mimo jiné na tyto výhry:
- StreamOn balíček na měsíc zdarma, kdy mohou u 25 vybraných mobilních aplikací neomezeně konzumovat obsah, aniž by jim aplikace spotřebovávaly data ze standardního limitu nebo balíčku
- 1GB mobilních dat na měsíc zdarma
- volné vstupenky na fotbalový zápas Česko-Slovensko
- černé Galaxy Watch BT 42mm od společnosti Samsung
Zákazníci využívající služby T-Mobile TV mohou navíc soutěžit o HBO balíčky zdarma. Na facebookové stránce T-Mobile CZ je připravena soutěž o limitovanou edici PS4 Game of Thrones, která jinak na trhu není volně k dostání. Kromě toho sto nejrychlejších zákazníků s předplacenou kartou Twist získá každý den v posledních 10 říjnových dnech 100 % kreditu navíc při dobití v aplikaci Můj T-Mobile. Navíc celý měsíc si všichni zákazníci mohou stahovat 10 nejoblíbenějších československých hitů v uvítacích tonech zdarma.
K soutěži vznikla také speciální microsite, na jejíž přípravě T-Mobile spolupracoval s kreativní agenturou Proboston Creative a kterou spustil v pondělí 1. října.