V nelítostném konkurenčním boji mezi současným králi dvou nejrozšířenějších operačních systémů opět přituhuje. Samsung sáhl po své oblíbené fintě. Tou je reklamní kampaň zaměřená na srovnávání své vlajkové lodi s největším sokem, tedy s iPhone. Hlavní poselství kampaně zní (volně přeloženo) : “Není šestka, jako šestka”. Pochopitelně se jedná o narážku na střetnutí číselných označení u aktuálních modelů.
https://www.youtube.com/watch?v=itvYetQEpjM
V několika jedovatých reklamách se Samsung chlubí například ohnutým displejem, funkcemi fotoaparátu nebo bezdrátovým nabíjením. Nutno však dodat, že iPhone je momentálně paradoxně o 2 000Kč levnější než inzerovaný ekvivalent v podobě Samsung Galaxy S6. U aktuálního jihokorejského modelu se také hodně diskutuje o designové inspiraci právě zesměšňovaným konkurentem.
https://www.youtube.com/watch?v=uyMTAKx5BEA
Podle posledních informací se aktuální Samsung Galaxy S6 prodává o něco méně, než tomu bylo i loňského modelu S5. Už v tomto případě se však nejednalo o žádný prodejní hit. iPhone 6 zatím trhá prodejní rekordy kde se dá. Je tedy zjevná snaha přetáhnout alespoň pár uživatelů právě k Androidímu telefonu. A jaký je váš názor na podobný typ reklamních kampaní, v kterých si asijský gigant rozhodně servítky nebere?