Aplikace iOSRecenze

Recenze: SketchBook Mobile pro iPhone

stahnout-app-store

Aplikace SketchBook je známý bitmapový editor pro Mac. SketchBook Mobile přináší “oříznutou” verzi tohoto programu na iOS. Tak si Aplikaci pěkně prohlédneme.

První pohled a dojmy

Nejprve se vám zobrazí tzv. “Quick Tour”, což by se dalo přeložit jako rychlý průvodce – ten vám ukáže ty nejdůležitější prvky této aplikace a naučí vás základy používání. Avšak poté zjistíte, že aplikace obsahuje mnohem víc, než se na první pohled zdálo. Začnete objevovat upravování štětců, vrstev, symetrické malování nebo vkládání předurčených tvarů. Takže se z obyčejného malování pro iOS stane kvalitní bitmapový editor.

IMG_2601 IMG_0011 IMG_9996 IMG_0392-2

Ale co ovládání?

S ovládáním je to trochu složitější. Pro iPhone 4/4S je tato aplikace spíše jen pro kreslení rychlých myšlenek (náčrtků nebo něčeho podobného) – s iPhonem 5 je to o něco lepší díky větší obrazovce, ale pořád to není úplně ono. Na iPadu je ovládání o moc lepší, a tudíž aplikaci můžete využít jako skicák.

Vyhodnocení

Z mých zkušeností byla aplikace nejlepší ve svém oboru a cenové relaci. Lze v ní pohodlně malovat a to i na 4″ displayi iPhone 5/ iPod Touch 5 gen.. A navíc oplývá funkcemi, které můžeme najít i v odbornějších počítačových bitmapových editorech. Nakonec musím dodat, že mě zprvu velmi příjemně překvapilo, kolik možností úpravy stopy štětce a písma aplikace dovoluje. Takže stručně a jasně mohu říct, že pokud máte zájem o levnou, šikovnou a chytrou aplikaci na malování nebo jen kreslení, tato aplikace vám sedne.

Verze pro iPhone ke ztažení na App Store

stahnout-app-store

Verze pro iPad ke ztažení na App Store

stahnout-app-store

František Vlček

Student gymnázia, který se zabývá Applem již od 10 let. Již od svých 6 let praktikuje klasický balet, v němž vyhrál již spoustu ocenění na mezinárodních soutěžích. V poslední době se zabývá Chemií a Biologíí lidského těla. Ve svém volném čase filmuje, stříhá videa, dělá animace a testuje Aplikace a Hry pro Mac a iOS. Po své zkušenosti s Macy by již jiný počítač nechtěl! Motto: " Je otázka, co je pro vědce významnější, zda znalost faktů či fantazie." Albert Einstein

Doporučené články