Výrobce luxusní automobilů Bentley opět dokázal, že filmařské řemeslo umí z mobilní techniky vyždímat naprosté maximum. Už v loňském roce nám britská automobilka naservírovala reklamní spot na svůj model Mulsane, který byl natočen za pomoci iPhone 5 S s následnou postprodukcí na tabletu iPad Air. Když přišel čas pro kampaň k nové kolekci oblečení pro motoristy, volba opět padla na jablečné smartphony v jejich aktuální verzi.
Video zachycuje čtyři prestižní krejčí, z nichž každý vytváří na míru šité bundy pro výstavu Saville Row ve Washingtonu. Spot byl natáčen iPhonem 6 a 6 Plus s dodatečným příslušenstvím v podobě objektivů a stabilizačních gripů. Pro zpracování a střih posloužil software FiLMiC Pro a Filmakr. Jelikož celá práce spočívala na bedrech zkušených profesionálů, nečekejte, že něco podobného zvládnete v domácích podmínkách. Kompletní režii měl na starosti Austin Reza a jeho tým, kteří mají s podobnými výtvory bohaté zkušenosti.
Krátké video zachycující průběh samotného natáčení. Za zmínku stojí příslušenství, které výrazně pomohlo k profesionálnímu výsledku.