Novinky

Netflix už nekraluje. Služby od Disney jej překonaly v počtu předplatitelů

O Netflixu se jsme doposud několikrát psali jako o vládci videostreamování. Co se týče obliby tato služba neměla konkurenci. Teď už to není pravda. Netflix totiž z první příčky sesadila společnost Walt Disney. Ta pod sebou sdružuje platformy Disney+, Hulu a ESPN+. Je pravda, že k poražení Netflixu jsou zapotřebí tři další služby. Přesto je překonání dosud neohroženého Netflixu bezprecedentní. Služby od Disney aktuálně podle zprávy agentury Reuters používá 221 milionů uživatelů. U Netflixu je to 220,7 milionů. Rozdíl je to zatím nepatrný. Trend ale hovoří jasně. Netflix předplatitele ztrácí a Disney je získává.

Zdroj: unsplash

Studio, které vyrostlo na postavičce Mickey Mouse v uplynulém čtvrtletí přidalo 14 milionů diváků. Konkurenční služba naopak milion ztratila. Disney+ je přitom v portfoliu streamovacích služeb titána zábavního průmyslu jasnou jedničkou. Služba má 152,1 milionů uživatelů. V posledním roce zaznamenala růst o 31 procent. Není tak vyloučeno, že v dohledné době Netflix překoná samotné Disney+, které v sobě díky menšímu rozšíření po světě stále skrývá velký potenciál.

Zapomeňte chvíli na iPhone 14, do konce roku nás čeká silná nálož nových produktů. Na co se můžeme těšit?

Nelze se tak divit, že sebevědomí šéfů studia Disney roste. Společnost totiž nedávno ohlásila zvýšení ceny předplatného ve Spojených státech, které nově vyjde na 10,99 dolarů měsíčně. Zároveň služba přichází s novým typem předplatného, které bude dotováno reklamou. Jeho cena je stanovena na 7,99 dolarů měsíčně. Totožný krok se příští rok očekává také od Netflixu. V jeho případě už na veřejnost prosákly informace o tom, že v reklamou podporovaném členství nebude veškerý obsah.

Zdroj
Fortune

Michal Benatzky

Vystudovaný novinář, který uvízl ve sféře marketingu. Kromě toho i hrdý redaktor ceskymac.cz. Nejraději píše o technologiích, chytrých vychytávkách a občas i o ekonomice a kryptoměnách. V létě kolo, v zimě lyže.

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button