Novinky

Někteří majitelé 16“ MacBooku Pro hlásí problémy s MagSafe 3, jejich počítače se odmítají nabíjet

Nové MacBooky Pro jsou na trhu teprve pár týdnů a uživatelé hlásí již první problémy. Na diskuzních fórech se totiž objevuje čím dál více majitelů 16“ MacBooku Pro, kteří se potýkají s nefunkčním nabíjením skrze MagSafe 3 rozhraní. Problém se objevuje v momentech, kdy je MacBook Pro vypnutý a uživatel se jej rozhodne nabíjet prostřednictvím MagSafe 3 konektoru. Po připojení na nabíječku se pouze rozbliká žlutá dioda, která je obecně spjata s tím, že něco není v pořádku.

Někteří zákazníci se rozhodli kontaktovat Apple podporu, aby našli řešení jejich situace. Ve většině případů to ovšem dopadlo tak, že Apple reklamace vyřešil výměnou vadného kusu za nové zařízení. Velmi podobně dopadli také zákazníci, kteří zamířili do kamenných prodejen.

Foto: Apple

Ačkoli se k tomu Apple oficiálně nevyjádřil, podle všeho se jedná o softwarovou chybu, která by mohla být vyřešena nahráním nového firmwaru. Zajímavé je také to, že pokud je MacBook Pro zapnutý, nabíjení přes MagSafe 3 funguje zcela korektně, respektive chyba se projevuje pouze ve chvíli, kdy je počítač vypnutý a vy k němu připojíte napájecí kabel. Důležité je také zmínit, že vada se projevila pouze u některých kusů 16“ varianty, MacBooky Pro s čtrnáctipalcovým displejem pravděpodobně touto chybou netrpí.

Patříte mezi majitele 16“ MacBooku Pro, případně pozorujete na svém počítači stejný problém, nebo vám vše funguje tak, jak má? Dejte nám vědět v diskuzi.

Zdroj
appleinsider

Richard Streit

Pisálek, fanoušek mobilní a výpočetní techniky. Vyznává a aktivně provozuje adrenalinové sporty. Mezi další zájmy patří cestování, rodina, elektronická hudba, příroda a moderní technologie.

Doporučené články

Jeden komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button