Novinky

Elon Musk má důvod slavit. Tesla loni prodala více vozů než za předchozí dva roky dohromady

Tesla dostala další důvod k oslavám. V loňském roce se jí totiž podařilo prodat 367 500 vozů, což je nový rekord celé společnosti. Zároveň tím zvládla dodržet cíl, který byl nastaven začátkem roku 2019. Americká automobilka tak za uplynulých 12 měsíců prodala více elektromobilů než za poslední dva roky dohromady. Podle všeho za tímto úspěchem stojí Model 3, který se může pyšnit titulem nejžádanějšího kousku s ikonickým “téčkem” ve znaku. Automobilka o tom informovala prostřednictvím zprávy na svém webu.

Tesla Model 3 se evidentně trefil do noty většiny zákazníků, kteří ji upřednostňují před ostatními modely značky. Přestože jde o nejlevnější Teslu, v jistém ohledu nabízí to samé co Model S a Model X.

Rok 2020 se dost možná ponese v minimálně stejném duchu. Tesla totiž spoléhá na nově otevřenou továrnu v Číně, která je největším trhem s elektromobily. To by ostatně mohlo vyvážit predikované ochlazení zájmu o její elektromobily. Tesla dokonce snížila čínské ceny Modelu 3, čímž chce dále posílit prodeje v nejlidnatější zemi světa.

Přes veškeré prodejní úspěchy však nelze očekávat, že by Tesla přestala čelit otázkám mířící na finanční kondici. Samotný Elon Musk sice prohlásil, že pevně věří v brzkou a především trvalou ziskovost Tesly, ovšem toto tvrzení mu nemusí vydržet. Stejně jako například Jeff Bezos i Musk několikrát ukázal, že je ochotný obětovat finanční zisky ve jménu firemního růstu.

Richard Streit

Pisálek, fanoušek mobilní a výpočetní techniky. Vyznává a aktivně provozuje adrenalinové sporty. Mezi další zájmy patří cestování, rodina, elektronická hudba, příroda a moderní technologie.

Doporučené články

Jeden komentář

  1. Amíci se musí chechtat a za břicho popadat jak hloupé ovce z Evropy kupují jejich předražené elektrické šroty. Např. v Indii se prodává elektrické auto velikosti Matize z dojezdem 60 km a cenou na naše korunky 60000 kč. Pokud by se to tady prodávalo tak to hned beru. Nějaké crash testy mě u takového auta vůbec neserou. Stejně je to na jezdění hlavně v kolonách po městě. Jak mě jeden oponoval,že to nemá topení. Není problém koupit za pár stovek horkovzdušný ventilátor. Tady to měl borec v roce 1990 ve Škodě 100.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button