Průzkum mezi zaměstnanci Applu ukáže, jakým směrem se má společnost dál ubírat
Apple dává bez svých dodavatelských společností práci zhruba 115 tisícům zaměstnancům po celém světě. Tento obrovský počet pracovníků jablečné společnosti tím pádem tvoří masivní referenční skupinu lidí, kteří můžou věrně kopírovat také jeho zákazníky. Proto se Apple mezi svými pracovníky rozhodl provést průzkum, který měl ukázat, jakým směrem by se gigant z Cuppertina měl dále ubírat.
Všichni zaměstnanci dostali za úkol vybrat si z dvaceti různých možností, které se nezabývaly jen tím, jaké produkty by měl Apple vyrábět, ale také celkovou koncepcí společnosti. Mezi odpovědmi najdeme také možnost, která si klade za cíl zlepšit přístup k Apple produktům lidem, kteří na ně nemají, což by znamenalo snížení ceny jablečných výrobků nebo možná také zavedení nové a nižší výrobní řady.
Apple se také otevírá možnost vzdělávání starších lidí, nebo kladení většího důrazu na ochranu životního prostředí, což je ostatně oblast, ve které se Apple velmi silně angažuje už v současné době. Zajímavou odpovědí je také zavádění vzdělávání i mimo školní místosti. Tato možnost by pravděpodobně přinesla zatraktivnění vyúkových metod právě skrze produkty Applu.