AktualityNovinky

Apple se snaží podpořit prodeje iPadů novou kampaní

Apple zřejmě začíná trápit klesající prodej iPadů a proto vymyslel novou kampaň s názvem “Everything changes with iPad”, která by měla prodeje největšího tabletu oživit. V nedávno vydaném videu se firma pravděpodobně snaží ukázat, že iPad není pouze něco mezi telefonem a počítačem, na kterém nejde pořádně nic udělat. Ve videu jde totiž vidět odloučená rodina, která si spolu pomocí iPadu volá, připomene vám, že je třeba vytáhnout večeři z trouby, děti si pohrají a ještě se naučíte vařit.

image

Apple opravdu potřebuje poptávku po vlastním iPadu zvýšit. Podle zprávy společnosti se prodeje iPadu vůči minulému roku snížily o 4 miliony, ze 16 na 12 milionu kusů. Co se týče podílů na trhu, zabírá iPad 28 %, což v praxi znamená opět mírný pokles, konkrétně z 33 %.

http://youtu.be/SgxsmJollqA

Obyčejný člověk by si řekl, že je to pořád dost. Konkurenční boj je ale tuhý. Je také možné, že iPadům tak trochu leze to zelí vlastní bratranec, Iphone 6 Plus, který balancuje na hranici smartphonu a tabletu.

Zdroj

Michal Benatzky

Vystudovaný novinář, který uvízl ve sféře marketingu. Kromě toho i hrdý redaktor ceskymac.cz. Nejraději píše o technologiích, chytrých vychytávkách a občas i o ekonomice a kryptoměnách. V létě kolo, v zimě lyže.

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button