Novinky

Téměř každý druhý smartphone pod vánočním stromečkem byl iPhone

iphone_7_plus_banner

Spotřební elektronika v čele s mobilními telefony se pravidelně umisťuje na čele žebříčku nejžádanějších vánočních dárků. V letošním roce tomu pochopitelně nebylo jinak, čehož využili analytici z Flurry Analytics, kteří zveřejnily zajímavou statistiku. Přes 44 % všech aktivovaných zařízení během svátků nesly logo Applu, druhou příčku obsadil Samsung s 21% podílem. S dlouhým odstupem a podílem 3 % si třetí místo vybojovalo čínské Huawei, kterou následovala společnost LG s dvěma procenty aktivovaných zařízení.

snimek-obrazovky-2016-12-29-v-19-17-58

Přibližně 37 % z darovaných smartphonů tvořily takzvané phablety s úhlopříčkou od 5” do 6,9”. V porovnání s loňským obdobím jde o zhruba desetiprocentní nárůst. Tato skutečnost mimo jiné potvrzuje zvyšující oblibu chytrých telefonů s větším displejem, který dovoluje pohodlné konzumování multimediálního obsahu.

snimek-obrazovky-2016-12-29-v-19-18-12

Flurry Analytics také poukazuje na skutečnost, že stále častěji stahujeme nejrůznější aplikace. V letošním roce byl největší zájem o komunikační a sociální nástroje, hry a multimédia. Největší zátěž servery Applu a Googlu zaznamenaly 25. prosince, kdy většina uživatelů začala s nastavováním nově nabytých smartphonů.

Recenze iPhone 7 Plus: staronový vůdce mezi smartphony

Richard Streit

Pisálek, fanoušek mobilní a výpočetní techniky. Vyznává a aktivně provozuje adrenalinové sporty. Mezi další zájmy patří cestování, rodina, elektronická hudba, příroda a moderní technologie.

Doporučené články

2 Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button