Novinky

Hra na city zřejmě funguje: Apple vypustil další reklamu s matkami v hlavní roli

Apple na svém YouTube kanálu zveřejnil novou reklamu propagující iPhone. Stejně jako v předešlých spotech je kladen důraz na city, přičemž tentokrát marketingové oddělení využilo nadcházející Den matek. Zhruba půlminutové video vyobrazuje mateřskou lásku v mnoha rozličných podobách. Sérii fotek doplňují krátká videa zachycující matky a jejich ratolesti. Obsah vznikl kombinací amatérských a profesionálních záznamů. Výsledkem je emotivní reklama navazující na kampaň Shot on iPhone, kterou Apple spustil v průběhu loňského roku.

https://www.youtube.com/watch?v=NFFLEN90aeI

Apple na rozdíl od konkurence volí naprosto odlišný přístup k marketingu a své produkty profiluje jako pomocníky, kteří nám dělají společnost v každodenním životě. V segmentu spotřební elektroniky jde o ojedinělou strategii, která místo chrlení technických parametrů cílí na docela odlišené hodnoty.

Ondřej Hájek

Milovník tvrdé hudby a Sci-Fi žánru ve všech jeho podobách. Volný čas věnuje florbalu, geocachingu a rodině. Jako každý správný fanoušek Applu vlastní početnou rodinu jablíček, kterou neustále rozšiřuje o nové kousky.

Doporučené články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button